מנדרין אירועים
אירועיםמקום \ אולם אירועים לחתונה בתל אביב

מקום \ אולם אירועים לחתונה בתל אביב

 

בבחירת המקום או האולם לאירוע החתונה המושלם שעליו חלמתם ישנה חשיבות רבה, היות וישנם לא מעט אולמות אירועים שונים שנמצאים במרכז הארץ ובתל אביב בפרט שלצערנו גם עלולים להפוך את החלום שלכם לסיוט. אנחנו פה כדי לעשות לכם קצת סדר 🙂

אם אתם מתכננים לערוך אירוע מצומצם ואינטימי מ 30 עד 200 אורחים (רלוונטי במיוחד בתקופת הקורונה) אך לא להתפשר ברמת האיכות והשירות אז אנחנו שמחים לבשר שהגעתם למקום הנכון.

 

נמנה כמה יתרונות באולמות קטנים לחתונות בוטיק:

  1. אולמות לאירועים קטנים מספקים את האווירה, השירות ,המזון ובר המשקאות ברמה הגבוהה ביותר.
  2. מחירי הספקים (ד'יג'י, צלמים ומעצבי האירועים) נמוכים משמעותית מאולמות גדולים והכל על פי הציפיות שלכם מהאירוע.
  3. המחיר למנה נמוך משמעותית ממחירי המנה "המופצצים" של גני ואולמות האירועים הגדולים.

 

 

המסקנה שלנו?

מקום אורבני לאירועים בתל אביב  תהיה הבחירה האולטימטיבית והטובה ביותר, משום שנוח יותר לאורחים החשובים ביותר לכם להגיע לאזור המרכז ביתר שאת .

יש לקבל החלטה מושכלת ולבחור מקום או אולם אירועים לחתונה קטנה אשר יתאים לכמות המוזמנים, במיוחד בסטטוס האירועים החדש של הקורונה והתו הסגול.

חשוב להזכיר לכם לקבל את אישורי ההגעה מהאורחים, כך שלא תחוו הפסד על מנות ומקומות ישיבה המתוכננים באירוע.

כך תוכלו להצליח לגרום שהאירוע שלכם יהפוך לשיחת העיר ואתכם לזוג המאושר בעולם.

 

להצליח ובגדול בקיום אירוע חתונה קטנה בתל אביב

 

ענף האירועים משגשג – זה כולנו יודעים.. ולכן גם ישנם המון מקומות ואולמות אירועים לחתונות בישראל בכלל ובתל אביב בפרט, לכן חשוב יותר מכל למצוא את האולם האידיאלי עבור החתונה שלכם שמתאים לצרכיכם.

לכן נתחיל בדבר החשוב ביותר.. כאשר אתם מתכננים מראש את האירוע, הדבר החשוב מכל הוא לערוך רשימה של כמות המוזמנים.

השלב השני הוא לחשוב על הקונספט של החתונה. אם חתונה יוקרתית בסגנון בוטיק, חתונה כפרית בצהרי יום שישי ליד הים ועוד.

אם הוזמנתם למשל לאולם אירועים לחינה בתל אביב המתאים גם לחתונתכם, או שקיבלתם המלצות מחברים או אפילו נכחתם לאחרונה באירוע של חברים או משפחה (כגון חתונה או אירוע חברה) באולם בוטיק והמקום מצא חן בעיניכם מאוד (כמובן יחד עם השירות, המיקום, האוכל שהוגש והאווירה) אז ייתכן ומצאתם את המקום לחתונה שלכם .. עצה שלנו? אל תחשבו פעמיים – לכו על זה 🙂 

 

ממה יש להימנע בבחירת אולם אירועים לחתונה בתל אביב?

 

כמו בכל דבר שאנו מעוניינים לבצע, ישנו תמיד את "עשה ואל תעשה".. כך גם בחיפוש אחר מקום או אולם אירועים לחתונה קטנה בתל אביב. קחו למשל מצב שלבטח חוויתם, כאשר הוזמנתם לאירוע כמו חתונה כאשר נכנסתם לאולם האירועים בתל אביב, חשתם כי לא הגיעו מספיק מוזמנים? בעיות אלה יכולות היו להיפטר בבחירה נכונה של גודל אולם האירועים, לפי כמות המוזמנים. בדרך זו, ניתן לחוש מצד אחד מרחב, אך לא יותר מדי. חשוב כי האירוע יהיה אינטימי ולא מנוכר אך, שתהיה נוחות ותחושה קרובה של האורחים. למשל אם אתם מתכננים אירוע ל-100 איש, מצאו אולם אירועים קטנים במרכז שמתאים לאירועים של עד 150 עד 200 אורחים וכן הלאה.

 

דבר נוסף שהוא מומלץ הינו להגיע לאולם האירועים עסקיים בזמן אירוע חתונה שמכיל פחות או יותר את הכמות המתוכננת של המוזמנים שלכם לאירוע. זו הדרך האידיאלית, לעמוד על טיבו של אולם לאירועים קטנים במרכז, כאשר אתם רואים בנו עיניכם כיצד מתנהל האירוע, היחס לאורחים, השירות , המנות, שביעות רצונם של האורחים ועוד.. אולמות אירועים במרכז כמו מנדרין אירועים, יאפשרו לכם את כל אלה, כאשר אפילו בעל האולם אירועים קטן מציע לכם להגיע ולצפות באירוע כגון חתונה..

אולם הבוטיק מנדרין אירועים, ממוקם בגבול הרצליה – תל אביב, על מרגלות חוף הצוק ונחשב לאחד החופים המרהיבים באזור המרכז.

תוכלו למצוא שני אולמות כאשר הם מכילים בין 30 ל 250 אורחים. כמו באולם לאירועי חברה כך גם באירועים פרטיים הדבר מקנה אווירה מיוחדת, יוקרתית ואינטימית (מצד אחד רחב ידיים ומצד שני אינטימי, המהווה יתרון במיוחד בתקופת הקורונה).

המזון והמנות המוגשים לאורחים הינם ברמה קולינארית גבוהה והוא מזון כשר וניתן גם להזמין כשרות מהדרין.

יש לציין כי החניה חינם היא בסמוך לאולם כפי שרוב אולמות האירועים במרכז הגדולים מאפשרים, מה שמקנה גישה נוחה לאורחים.

 

הנכם מוזמנים ליצור קשר ולהתרשם מהמיקום והמקום, האווירה, התפריט וממה שיש לנו להציע לחתונה אינטימית ומושלמת באזור תל אביב.   

כמו כן, ניתן ללמוד על חתונות בתקופת הקורונה בכתבה שהכנו לכם: אולמות אירועים קורונה.

לגלרית התמונות שלנו: גלריית אירועים.

 

ושיהיה במזל טוב !

 

 

 

 

 

Comments

  • lior

    שלום ליז, על מנת שנשלח אליך הצעת מחיר רלוונטית, מוזמנת לשלוח את כל הפרטים אודות האירוע שלך בווצאפ למספר 052-47627707. המשך יום נעים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נציג זמין כרגע