מנדרין אירועים
אירועיםאולם אירועים בתל אביב

אולם אירועים בתל אביב

אולם אירועים בתל אביב

 

העיר תל אביב היא מרכז העניינים של מדינת ישראל. זוהי עיר ללא הפסקה וכשמה כן היא – חיי הלילה ותרבות הפנאי הם במקום הראשון. מאוד נוח להגיע לתל אביב הן מהבחינה של תחבורה ציבורית והן בגלל שאם אתם מתכננים לערוך אירוע חברה כלשהו ורוב המוזמנים שלכם גרים במרכז אין כמו בחירה נכונה של אולם אירועים בתל אביב. ראשית יש למצוא את האולם לאירועים שהכי מתאים לכם מכל הבחינות, אם מבחינת כמות המוזמנים, המרחב, הספקים או האוכל (אולי הפרט החשוב ביותר הוא רמת ואיכות הקייטרינג), תפריט הבר ועוד.. תוכלו לתכנן מראש אירוע אינטימי ומיוחד בתל אביב ודווקא תתפלאו כי בעיר זו, תוכלו למצוא מקומות מיוחדים הנמצאים בסמוך לים, מה שיגרום לאירוע מושלם באווירה שליווה ורומנטית גם בלב ליבה של תל אביב או אזור המרכז.

 

ענף האירועים בישראל תמיד שגשג ולכן, מקומות מיוחדים כגון אולם לאירוע חברה בתל אביב בפרט, יש בשפע. יש לדעת מה הכמות המדויקת של המוזמנים ואפילו לבקש אישורי הגעה, כך שאם השקעתם המון במנות גורמה מיוחדות לאורחי האירוע כך שלא תפסידו כסף לחינם על מנות שהוזמנו והאורחים לא הגיעו. אם מדובר באירוע בוטיק ומצומצם, יש לתכנן בקפידה יתרה את האירוע ולדאוג כי האולם בריתות לא יהיה קטן מדדי, אך גם לא גדול מדי, מה שיעניק תחושה של ניכור.

 

אולמות אירועים במרכז ובתל אביב מקפידים על רף גבוה בכל הקשור לקולינריה

 

אולמות רבים בתל אביב, מקפידים לשמור על רף גבוה בכל הקשור לקולינריה בגלל שתל אביב הינה בירת הקולינריה של ישראל, לא רק המסעדות מקפידות על רמה גבוהה בתחום כי אם גם כל אולם אירועים לבר מצווה בתל אביב. יש לוודא בנוסף, כי אתם מתחברים לתפריט וכן, דאגו לספקים ברמה גבוהה לבר משקאות אלכוהוליים, לבר קפה ולקבלת האורחים כאשר בופה עשיר יקבל את פניהם כבר בתחילת האירוע. אם תם מעוניינים לערוך אירוע בסגנון בוטיק, ההשקעה בו תהיה גדולה יותר אבל מצד שני אירוע כזה הוא גם יפה יותר, אינטימי ומשתלם יותר. למי שמעוניין במחיר מוזל, במיוחד לאור המצב היום, ניתן יהיה לערוך אירוע גם בסתיו ובחורף או למצוא יום בשבוע שהאירוע יעלה פחות. ימי חמישי למשל הינם הימים התפוסים ביותר בכל אולמות האירועים הקטנים במרכז ולכן המחיר יהיה בהתאם. 

 

אם החלטתם על עריכת אירוע קטן ובצדק, תוכלו להקדיש את הזמן לכל אורח. ניתן לשוחח בנחת ולא לסבול מרעש של מוסיקה גבוהה, מה שאינו מתאים לאירועים עיסקיים קטנים. מדובר על סוג של אירוע אקסקלוסיבי, מה שיאפשר לכם באמת לינות עם האורחים שלכם  וזו באמת את הסיבות העיקריות שרבות מהמשפחות מעוניינות לערוך אירוע קטן ואינטימי.

 

 

 

 

זה הזמן לתכנן אירוע קטן ומושלם על הים

 

אם החלטתם לתכנן אירוע מושלם והקיץ כבר מתחיל להראות את אותותיו, זה הזמן למצוא מקום מדהים ביופיו על חוף ימה של הרצליה. חוף הצוק הינו אחד החופים המדהימים באזור המרכז ושם נמצאים  אולמות מנדרין אירועים. תוכל לבחור מתוך 2 אולמות מעוצבים ומרווחים אשר מתאימים לכל סוגי האירועים גם לאולם חינה בתל אביב, אם עסקיים ואם אירועים עסקיים בתל אביב ומשפחתיים. תוכלו לערוך אירוע אשר מכיל בין 30-250 איש. הצוות הינו צוות מקצועי, מיומן ואדיב אשר ילווה אתכם מהתכנון ועד לאירוע בפועל, כשאר הצוות דואג לנוחיותם ורווחתם של האורחים. מדובר באירועי חברה בוטיק מושקעים ויוקרתיים. המזון שיוגש הינו מזון באיכות וברמה קולינרית גבוהה וכשר למהדרין הרושם מהאירוע שלכם ישאיר את חותמו לעוד הרבה זמן ואת זה, תוכלו לראות  לפי התגובה של האורחים שלכם לאחר האירוע.

 

רוצים להתרשם מהאולם עם תמונות מאירועים ? לחצו כאן לגלריית האירועים של האולם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נציג זמין כרגע