מנדרין אירועים
אירועיםמקומות לחתונה קטנה

מקומות לחתונה קטנה

אירוע החתונה הוא אירוע מרגש ומיוחד במיוחד ולכן חשוב שיערך במקום שכזה.

טקס החופה אשר נערך אל מול עיני המשפחה לא משאיר אף עין יבשה, אך ישנם זוגות שאין להם משפחה מרובה בין שזה מצד אחד או משני הצדדים ולכן האופציה שעומדת בפניהם היא חתונה קטנה ומצומצמת.

באמצעות מקומות לחתונה קטנה ניתן לחגוג את אירוע החופה והקידושין עם הקרובים אליכם במקום קטן ואינטימי. באולם הבוטיק מנדרין אירועים תוכלו למצוא אולם לחתונה קטנה שתוכלו לחגוג עם הקרובים לכם עד שעות הבוקר המוקדמות ולא להרגיש אתם באולם קטן.

 

מהן מקומות לחתונה קטנה?

מקומות לחתונה קטנה הן מקומות לחגיגת אירועים משפחתיים בכמות מצומצמת. הם כוללים אולם אירועים שיכול להכיל עד 200 אנשים. באולמות אירועים במרכז אלה תוכלו למצוא רחבת ריקודים גדולה ומרווחת, כדי שיהיה אפשר לרקוד בנוחות בלי להיתקע באנשים, אוכל איכותי שמוכן על ידי מיטב השפים, מוזיקה טובה, שתייה אלכוהולית ללא הגבלה ואווירה טובה ואינטימית.

 

למי מתאימים מקומות לחתונה קטנה?

מקומות לחתונה קטנה מתאימים לזוגות שאין להם משפחה רבה ושרוצים לחגוג את אירוע החתונה שלכם יחד העם הקרובים להם מכל המשפחה והחברים. באמצעות חגיגת האירוע במקום המתאים לחתונה קטנה אפשר לחגוג את האירוע המשמח והחשוב בחיים בדומה לאירועים בינוניים וגדולים ולא במסעדה או בכל מקום אחר שהוא לא אולם אירועים.

 

 

כיצד בוחרים מקומות לחתונה חתנה?

כדי לבחור מקומות לחתונה קטנה, חשוב לבדוק כמה שיותר מקומות בהתאם לכמה קריטריונים חשובים הכוללים:

נגישות למיקום האירוע – הנגישות למיקום האירוע חייבת להיות נוחה וגמישה גם בתחבורה ציבורית וגם ברכב פרטי. מקומות לא נגישים הם מקומות שעלולים להקשות על המוזמנים להגיע ואף לבטל את השתתפותם.

יתאים לכמות המוזמנים – לכמות המוזמנים השפעה על האירוע עצמו. כמות גדולה מדיי עלולה לגרום לצפיפות ולאווירה לא נעימה של דחיסות שגורמת רק לרצות לסיים את האירוע כמה שיותר מהר וללכת. אך מצד שני כמות קטנה מדי של אורחים תגרום לאולם להיראות ריק מדיי. לכן חשוב שיהיה כמות מוזמנים באמצע לא גדולה מדיי אך גם לא קטנה.

משך האירוע – משך האירוע משתנה בהתאם לסוג האירוע והמקום שלו. אם מדובר על אירוע של חתונה קטנה, לרוב האירוע ימשך עד השעות הקטנות בבוקר. ועל כן באירועים אלה יש להכין את צוות המקום אשר מאייש את המקום ויודע שמדובר על שעות ארוכות ביחס לאירועים אחרים.

אווירה במקום – אם מדובר על מקום עם אווירה לא קלילה, כיפית ומהנה רצוי לוותר על מקום האירוע ולחפש מקום אחר שהאווירה שבו נעימה, עוטפת ואינטימית, כדי שתוכלו ליהנות מהאירוע שלכם יחד העם המשפחה המורחבת והחברים.

מיקום מרכזי – על מקום החתונה להיות מיקום מרכזי שאפשר להגיע אליו ושעוברת בו תחבורה ציבורית. כך שאם המוזמנים ירצו להגיע בתחבורה ציבורית הם יוכלו להגיע ללא כל בעיה.

תקציב האירוע – לכל זוג יש תקציב שהוא יכול להשקיע באירוע ובמעבר לזה לא. לכן חשוב לעמוד בתקציב שהגדרתם לאירוע עצמו ולא לחרוג ממנו. יש לחשב את העלות הצפויה לכל מוזמן כדי לחשב את הסכום שעליכם להשקיע באירוע.

הודות לפרמטרים אלה תוכלו לבחור מקומות לחתונה קטנה בצורה הטובה והיעילה ביותר בהתאם לצרכים האישיים שלכם ולחסוך לא מעט כסף וזמן יקר שחשוב מאוד בתכנון אירועים אלו. דבר זה חשוב במיוחד שמדובר על תקציב קטן ומוגבל שלא ניתן לחרוג ממנו.

נציג זמין כרגע