מנדרין אירועים
אירועיםאירועים עד 50 איש

אירועים עד 50 איש

אם יש לכם משפחה גדולה ואתם בכל זאת רוצים לחגוג את האירוע המיוחד והמרגש שלכם עם כל המשפחה, אתם חייבים לנסות אירועים עד 50 איש. עם אירועים עד 50 איש תוכלו לחגוג עם המשפחה וקרובים את האירוע החשוב והמרגש שלכם בלי לוותר עליו או לחגוג במסעדה. במנדרין אולמות אירועים, תוכלו ליהנות מאולמות אירועים חדישים ומתקדמים של עד 50 איש ממש כפי שדמיינתם וליהנות מהאווירה נעימה, אינטימית וחמימה שלא תמצאו האולמות אירועים במרכז.

 

מהם אירועים עד 50 איש?

אירועים עד 50 איש הם אירועים קטנים לאנשים שרוצים לחגוג כמו כולם באולם אירועים במרכז בלי לוותר על האירוע או לחגוג במסעדה עקב כמות המוזמנים הקטנה. אולמות אירועים של עד 50 איש כוללים בד"כ 2 אולמות אירועים קטנים ומכילים כמות קטנה של אנשים בו בעצם תקבלו את כל המעטפת של מה שאתם צריכים לאירוע. בין היתר תוכלו למצוא גם רחבת ריקודים גדולה שתוכלו לרקוד עד אור הבוקר.

בנוסף לכך תוכלו ליהנות מאווירה נוחה, אינטימית וחמימה שתגרום לכם להרגיש בנוח תוך דקות אחדות. בנוסף לכך, תוכלו ליהנות ממוזיקה טובה, אוכל טעים ואיכותי אשר נעשה על ידי מיטב השפים הטובים ושתייה אלכוהולית טובה.

 

למי מתאימים אירועים עד 50 איש?

אירועים עד 50 איש מתאימים לאנשים שאין להם משפחה גדולה ושרוצים לחגוג ולא לוותר על היום המרגש והמיוחד שלהם ובכל זאת רוצים לחלוק את הרגע הזה עם המשפחה והחברים הקרובים.

 

חשיבות אירועים קטנים עד 50 איש

אירועים קטנים של עד 50 איש הם אירועים מרגשים ואינטימיים מאוד. באירועים אלה אפשר לראות את בני המשפחה שלא פגשו שנים ואף להשלים את הפער שנוצר עם השנים. בנוסף לכך, אפשר לחגוג עם המשפחה והקרובים לכם עד השעות של הבוקר בריקודים וליהנות מאוכל ומשתייה טובים לצד אווירה נעימה, נינוחה וחמימה שאי אפשר למצוא באירועים גדולים. בנוסף לכך באירועים אלה ניתן לחסוך בהוצאות השכרת האולם ולהשקיע את הכסף הנותר בדברים אחרים חשובים לא פחות.

 

 

היתרונות של אירועים קטנים עד 50 איש

לחגיגת אירועים קטנים ישנם לא מעט יתרונות על פני אירועים בינוניים או גדולים. יתרונות אירועים אלה כוללים:

אינטימיות – באירועים קטנים נוכל למצוא אינטימיות מאשר שמדובר על כמות קטנה של מוזמנים, מה שמאפשר לשוחח עם בני המשפחה ולהשלים פערים.

חמימות – האירועים הקטנים הם אירועים שלא כוללים מוזמנים רבים, ולכן האווירה באירועים אלו היא אווירה חמימה וביתית שגורמת לנו להרגיש הכי נוח ובבית.

אין ניכור ותחושת ריחוק – בדר"כ באירועים גדולים יש תחושת ריחוק וניכור עקב הכמות הרבה של האנשים, אך באירועים קטנים זה ההיפך כי יש מעט מוזמנים אז יש תחושה של קירבה ואין ריחוק.

אווירה נינוחה וקלילה – האווירה באירועים אלה היא אווירה נינוחה, מהנה וקלילה. הכול זורם כייפי ומהנה וניתן בקלות למצוא את בני המשפחה שלא ראיתם זמן רב.

יחס אישי – מאחר שמדובר על אירוע קטן עם מעט מוזמנים היחס לכל אורח הוא אישי ביותר.

מחיר נמוך – המחיר של אירועים קטנים הוא נמוך בהרבה מאשר אירועים בינוניים או גדולים שעולים לא מעט כסף.

יתרונות אלה הופכים את האירועים הקטנים לאירועים מהנים וכיפים לא פחותים מאירועים רגילים וגדולים, אפשר ליהנות בהם בדיוק כמו באירועים בינוניים וגדולים, לרקוד עד אור הבוקר, לאכול טוב כולל קינוחים טעימים וכמובן לשתות וליהנות מאווירה נעימה ומהנה עם המשפחה והחברים. כמו כן, אירועים אלה הפכו בשנים האחרונות לאירועים פופולאריים ביותר בקרב חוגגים רבים שלא רוצים לוותר על האירוע הפרטי שלהם בחיק המשפחה.

Comments

  • maria luisa tenebroso

    Hi I'm looking for a place for nov 16, 2021, evening, for 50 people. I would appreciate it if you can send me some pricing details. Thanks

    • lior

      Hello Maria, How are you ? Can you please call \ whats app us to 052-4627707 ? It will be much easier then. Thanks a lot.

  • מיטל

    אירוע הבר מצווה של בננו במנדרין לופט , היה אירוע מדהים מכל הבחינות. הנראות של המקום ,האוכל הטעים והיחס החם של צוות המקום סייעו לנו לייצר חוויה בלתי נשכחת .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נציג זמין כרגע