מנדרין אירועים
אירועיםאולמות אירועים קורונה

אולמות אירועים קורונה

אירועים קורונה – כיצד בכל זאת ניתן לארגן אירוע קטן, אינטימי ובלתי נשכח?

 

בשל התפשטות נגיף הקורונה, משרד הפרסום פרסם הנחיות לעריכת אירועים ובתחילת פרוץ המגפה, הוא הגביל את מספר המשתתפים ל-10 איש, מה שגרם לזוגות ומשפחות רבות לבטל אירועים קורונה עד שהמגפה תחלוף. הבעיה היא שהחוקים החמירו ועל פי הנתונים החולים עלו וכן הנפטרים בישראל. רק בחודש אפריל, התחלנו לחוש הקלה כאשר לאט, לאט נפתחו עסקים וברגע שנפתחו חנויות ואחריהן מסעדות, ענף האירועים נשם לרווחה אבל לא לגמרי. ההגבלה המשיכה ומשרד הבריאות, הורה על אירועים של עד 50 איש ומרחק בין האורחים של 2 מטרים. לאחר יותר מחודש, ההגבלה הוקלה וכיום, ניתן לערוך אירועים עד 200 איש. מצד שני, עדיין יש לשמור 2 מ' מרחק בין אורח לאורח.

 

לא זו בלבד שאולמות אירועים במרכז גדולים פיטרו עשרות אלפי עובדים בזמן הקורונה, אלה ששרדו יתקלו בבעיה של עריכת אירועים קורונה באולם גדול אשר מכיל מעל ל-1000 איש ויותר. מי ששרד היו דווקא האולמות הקטנים כאשר הטרנד של עריכת אירועים קטנים ואינטימיים רק גבר. היום רק אולמות אירועים בשרון מסוגננים וקטנים, יכולים לשרוד במיוחד לקראת הקיץ, כאשר גם גני אירועים קטנים מלאים באירועים / אירועי חברה, בשל דחיית בעת התפרצות המגפה. העובדה היא שזוג שצריך להתחתן יוכל לדחות מעט את החתונה אבל לא לגמרי וכך גם לגבי אירועים משפחתיים אחרים, כגון אולם ברית, בריתה, אולם בר או בת מצווה, אולם אירועים לחינה בת אביב, כנסים ואירועים עסקיים גם נמצאים  בקטגוריה של אירועים ולבטח בית עסק אשר מעוניין להתפתח ולהשיק מוצר באירוע חברה נוצץ, לא יוותר על ההזדמנות.

 אולמות אירועים גם הקטנים נמצאים עיין בחוסר וודאות

 

זו אחת הבעיות של אירועים קורונה, כאשר ההנחיות עשויות להשתנות בכל רגע נתון. ברגע שהגל השני יופיע, ההגבלות יחזרו ויהיו נוקשות יותר. רוב בעלי האולמות הקטנים, מקווים שיוכלו להתגבר על הבעיה וכן, לא ייתכן שעסקים יסגרו או לא ישרדו וכלכלת ישראל פשוט תקרוס.  זו הסיבה כי הם אולי יותר אופטימיים ומשתדלים להמשיך לערוך אירועים קטנים במרכז.  כיום באולמות האירועים הקטנים, חובה לסמן שלטים בדבר ההנחיות שעל האורחים לשמור בכניסתם לאולם לאירועים קטנים במרכז. חישוב המרחק בין אדם לאדם, יתבצע בשטח אולם האירועים  בתל אביב ולא בשטחי חניה או שטחים תפעוליים אחרים. יש לציין כי אולמות האירועים, יידרשו למנות ממונה קורונה אשר ישמור על הכללים וההנחיות. יש לשמור על מניעת התקהלות, מה שמעט מקשה התנהלות תקינה וזורמת של אירועים.

 

לערוך את האירוע וליהנות ממנו עד תומו

 

זוגות רבים נכנסו ללחץ וכן משפחות שתכננו אירוע חשוב, אך ההמלצה היא לא להיכנס לפאניקה ולהמשיך לתכנן כרגיל את האירוע. יש לשמור על גמישות מחשבתית והבנת המצב. יש לבחור ספקים שאתם סומכים עליהם ושניתן יהיה לדבר איתם בפתיחות ובשקיפות במצבי חירום כמו המצב שאנו נתונים לו היום.כאשר אולם האירועים קטן הוא יצירתי, יודע להקנות אווירה טובה ושמחה, המזון מעולה וכשר, בר המשקאות האלכוהוליים עשיר וישנם גימיקים נוספים, אין סיבה כי האורחים ובעלי האירוע לא ייהנו מכל היתרונות הללו וזה למעשה הפתגם הידוע:"לעשות מלימון לימונדה.." וזה מה שקורה באחת מאולמות האירועים המוכרים באזור תל אביב והכוונה היא אל מנדרין אירועים, הנמצא על חוף הצוק בהרצליה. האולם מיועד לאירועים של 50-250 מוזמנים ומתאים בדיוק לתקופת משבר הקורונה. תוכלו למצוא שני אולמות ולבחור מביניהם, לתכנן אירוע חלומי בדיוק כפי שציפיתם והצוות המיומן של האולם, יסייע לכם בכל התכנון של האירוע עד האירוע בפועל. לאולם מנות ברמה גבוהה כאשר הן עשויות מחומרי גלם איכותיים והמזון כשר למהדרין. באולמות מנדרין אירועים הצוות יצירתי ותוכלו בהחלט ליהנות מאירוע אינטימי, יוקרתי ומיוחד שעוד ידובר עליו רבות.

 

ניתן ללמוד עוד על אירועים עסקיים בתל אביב שישפכו עבורכם אור נוסף איך לקיים את האירוע המושלם עליו חלמתם.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נציג זמין כרגע