מנדרין אירועים
אירועיםאולם אירועים קטן

אולם אירועים קטן

אולם אירועים קטן לחגיגת אירוע חלומי

 

כאשר אנו מתכננים אירוע קטן, עלינו למצוא אולם אירועים קטן על מנת להזמין כמות קטנה של מוזמנים. במידה ואין לכם משפחה ענפה, יש לשכור אולם  קטן אך מצד שני שיספיק גם לכל המוזמנים אשר יחושו במוח ורווחה באולם שלא יהיה קטן מדי, אך גם לא גדול מדי. יש להתייחס  לקונספט של האירוע הכוונה היא אם אתם מעוניינים באירועי חברה בוטיק יוקרתי, כאשר העיצוב יהיה על פי טעמכם וכן, אם המקום יתאים לכמות המוזמנים.. תוכלו להשקיע יותר באירוע קטן שגם כך ישתלם לכם מבחינת העלות אך מן הסתם הוא יהיה מושקע יותר. 

 

ישנם אירועים היום שנהוג להזמין מעט יותר מוזמנים היות ומדובר באירוע משפחתי מצומצם כמו חינה, ברית, בריתה או אולם אירועים בת ובר מצווה או אירוע חברה. היום הרבה זוגות מעוניינים דווקא בחתונה אינטימית ולכן  זוגות אלה מחפשים מקום מיוחד כמו אולם אירועים  קטן, אשר המיקום יהיה מיוחד כמו חתונה בזמן שקיעה במקום הנמצא על הים וכדומה. ישנם יתרונות עצומים  בחגיגת אירוע קטן, למשל המזון שהוגש, קבלת הפנים העשירה, תשומת הלב המיוחדת לכל האורחים וכדומה..

 

 

שלבו קייטרינג מפנק וכשר ועוד פינוקים מיוחדים באירוע הקטן שלכם

 

הדבר החשוב ביותר אחר בחירת המיקום האידיאלי עבור אירוע מצומצם, הינו המזון שיוגש, בר המשקאות ובר הקפה עם המתוקים. כאשר אתם עורכים אירוע בוטיק אינטימי ומיוחד, תוכלו להשקיע יותר במזון וכמו כן, תדאגו כי המזון יהיה  כשר למהדרין .יש לבחור אולם אירועים קטנים במרכז אשר יהיה גמיש מהבחינה העיצובית, כך שבהחלט תוכלו להגשים את הפנטזיות שלכם. גם מבחינת האזור הגיאוגרפי, יש לדאוג כי הוא יהיה קרוב למקום מגוריהם של כל האורחים וכן, לדאוג לחניה קרובה ואפילו צמודה לאולם האירועים בתל אביב. יש להגיע לטעימות באולם האירועים עסקיים שבו בחרתם וכן, מומלץ כי תגיעו לאירוע בזמן אמת, כך שתוכלו לראות כיצד מתנה האירוע, את היחס של הצוות למוזמנים ועוד.

 

אירוע אינטימי ומצומצם, עשוי לכלול כמה מאות מוזמנים או כמה עשרות בודדות של מוזמנים. ישנו הבדל מהותי בכל מה שקשור לשירותים בסיסיים שאותם מספק אולם אירועים קטן. יש לוודא כי האולם מארח בנוחות את כמות המוזמנים כגון מספר שולחנות ומקומות הישיבה, מספר תאי השירותים, רמת הניקיון, גודל רחבת הריקודים וכיו"ב. יש ליישר קו ולתאם ציפיות עם בעל אולם האירועים עסקיים בתל אביב והצוות שנמצא באולם בריתות.

אופי המקום לעריכת האירוע חשוב בתכנון נכון של האירוע קטן וייחודי

 

קיים פרט חשוב בעת בחירת המיקום לאירוע האינטימי והמיוחד שברצונכם לערוך. האווירה הכללית חשובה, אם זה גן אירועים קטן או אולם לאירועים קטנים במרכז מיוחד ואינטימי. לא כל מיקום לאירוע אשר מגדיר שהוא מקום לאירועים קטנים יתאים לכם מבחינת האופי. אז אם אתם מחפשים אולם אירועים עד 50 איש באמת מיוחד, מומלץ כי תגיעו אליו כמה פעמים לפני שתחליטו. אירוע קטן, מאפשר לכם מרווח ומקום רב יותר ותוכלו לשחק עם התקציב העומד לרשותכם, כך שתוכלו לתכנן אירוע חלומי מיוחד ואינטימי. אחד מאולמות האירועים במרכז המיוחדים ומיועדים לאירועים קטנים בסגנון בוטיק, הינו מנדרין אירועים, הנמצא בהרצליה בחוף הצוק הידוע ביופיו. במקום שני אולמות אירועים בשרון מרווחים ומעוצבים בטוב טעם, אשר יכולים להתאים לכל האירועים אם אירועים משפחתיים או אם אירועים עסקיים.

 

ניתן לערוך אירוע שיכיל בין 30-250 מוזמנים. באולם צוות מקצועי ומיומן אשר ישרת אתכם נאמנה. הצוות דואג שלמוזמנים שלכם, לא יחסר כלום. האוכל שיוגש באירוע שלכם הינו ברמה קולינרית וחומרי הגלם האיכותיים ביותר וכשר למהדרין. תוכלו להיות בטוחים כי האירוע שלכם יהיה מוצלח, היות ותקבלו מחמאות על אירוע מיוחד ובלתי נשכח גלריית אירועים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נציג זמין כרגע