מנדרין אירועים
אירועיםאולם אירועים לחינה בתל אביב

אולם אירועים לחינה בתל אביב

אולם אירועים לחינה בתל אביב

 

בקרב יוצאי מרוקו ואף יהדות צפון אפריקה כולה, טקס חגיגת החינה מהווה אירוע משמעותי טרם החתונה.
טקס החינה הינו טקס מרשים ומרגש במיוחד, היות ומדובר על אירוע מסוגנן עם תלבושות מסורתיות, צבעוניות ומלכותיות שמחזיר אותנו לעבר הרחוק האוריינטלי של תקופה קסומה.
אם החלטתם לערוך טקס חינה באולם, כדאי שתתחילו בהכנות כמה חודשים מראש בחיפוש אחר אולם אירועים לחינה בתל אביב, במידה ורוב המוזמנים שלכם גרים באזור המרכז.
יש לוודא כי אולם האירועים התנסה באירועי חינות ויכול לספק לכם מעטפת שירות נרחבת של כל הקשור לספקי השירות העוסקים בעריכת אירועי חינה מסורתיים ומוצלחים מ א'-ת'.

 

תחילה ערכו רשימת מוזמנים וקבלו אישור הגעה, כך שלא יקרה מצב בו תשלמו על מנות לחינם.
שנית, יש לוודא כי לאולם יש רישיון עסק בתוקף, מה שעשוי למנוע אי נעימויות שעלולות חס וחלילה והיווצר בזמן האירוע.
דאגו לספקים שיתאימו לרוח האירוע, כגון דיג'י שיודע ומנוסה בהשמעת מוסיקה מרוקאית שתתאים לאווירה, מפיקת חינה המתמחה בהכנת העוגיות והמאכלים המסורתיים, מנחת חינה בעלת ניסיון בהנחית הטקס שנעשה באפריון ועוד. ככל שהחינה תהיה יותר אותנטית, כך היא תהיה מוצלחת יותר.
יש לקחת בחשבון כי אירוע חינה מוצלח הוא כזה שיישאר אינטימי כך שההשקעה הכספית באירוע החינה שלכם משתלמת וחסכונית יותר.

 

 

טקסי חינה מאז ועד היום – מה השתנה?

בדור הקודם, טקס חינה היה מזוהה עם המסורת של עדות המזרח והכוונה ליהודים יוצאי צפון אפריקה. היום הטקס הפך לחלק בלתי נפרד מהמסורת הישראלית וכולם חוגגים חינה, אפילו יוצאי עדות אשכנז.
ערב חינה כבר אינו מחזה נדיר והוא נערך בד"כ עד חודש ימים טרם אירוע החתונה.
מדובר על טקס שנהוג לערוך אותו עם המשפחה המורחבת והחברים הקרובים ביותר. ככל שהטקס יהיה בסגנון אינטימי יותר, כך הוא יהיה דומה יותר לטקס המקורי והאותנטי.
ישנו סדר מסוים לטקס החינה ויש לערוך אותו "על פי הספר". לאחרונה אנו רואים כי אירוע כגון חינה, חזר בקאמבק מרשים, כאשר גם קהל מבוגר וגם קהל צעיר רואה באירוע זה כטקס חובה וכ"הצגה גנרלית" לקראת החתונה.

 

בחירה מוצלחת של  אולם אירועים לחינה בתל אביב

יש לדאוג לאולם אירועים לבר מצווה מתאים לחינה כזה שיכיל עד 250 מוזמנים אם אתם מעוניינים לחגוג טקס חינה באופן המסורתי עם מספר לא רב מאוד של מוזמנים. יש לשים לב במיוחד על הכשרות ועל עושר תפריט השף, היות ורבים מהמוזמנים שומרים על כשרות ולכן מומלץ כי תמצאו אולם אירועים לחינה בתל אביב שמחזיק בתעודת רבנות או גלאט כשר. ישנם אולמות אירועים במרכז שמחזיקים בצוות המתמחה בכל המסורתיות של טקס החינה, מה שיסייע לכם רבות בעריכת טקס על פי הכללים והאתניות שבטקס זה.
יש לזכור, כי ככל שהטקס יהיה מקורי יותר, כך החינה תהיה מוצלחת יותר. כך השילוב המנצח בעריכת החינה הינו בחירת אולם אירועים לחינה בתל אביב, אשר מתאים לכמות המוזמנים שלכם וכן, הספקים בעלי ניסיון שמספקים את כל הדרוש לטקס חינה אותנטי.

 

 

ערב מלכותי מהודר ואותנטי באולם מרהיב ליד הים בתל אביב

אם אתם מעוניינים בערב בלתי נשכח של טקס חינה בסגנון מלכותי אך מקורי, באולם לאירועים קטנים במרכז מדהים ליד הים כזה המכיל עד 250 איש. אחד מ- אולמות אירועים המתאימים והמרהיבים ביותר עבור חגיגת אירועי חינה הינו מנדרין אירועים אשר נמצא בחוף הצוק. מתחם זה, מכיל שני אולמות אירועים קטנים, אינטימיים ואף יוקרתיים. האולם כשר וניתן להתאימו לאופי האירוע. תוכלו לערוך אירוע בוטיק אינטימי מ- 30-250 מוזמנים כאשר האולם בריתות מרווח. החניה היא בשפע ובחינם והתפריט בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הצוות הינו מנוסה ואדיב וישרת את האורחים שלכם על הצד הטוב ביותר. הבר עשיר והאירוע ילוו ע"י הצוות המקצועי של האולם, מתחילת האירוע ועד סופו.

אנו גם מבצעים אירועים עסקיים, אירועי חברה ועוד…

לכל שאלה אתם מוזמנים לצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה ב צור קשר.

ושיהיה במזל טוב !

אולם האירועים מנדרין.

 

ניתן לצפות בגלריית האירועים שלנו.

 

לסרטון אירוע חינה באולם:

Comments

  • נעה

    מעוניינת לקבל פרטים על חינה שתהייה ב14 ליולי 2022

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נציג זמין כרגע