מנדרין אירועים
אירועיםאולם אירועים לבר מצווה

אולם אירועים לבר מצווה

מקום לאירוע בר מצווה

 

את אירוע בר המצווה יש לתכנן במעוד מועד.
היום כבר פחות נהוג לחגוג באירועים המוניים, אלא דווקא מעדיפים באירועי בוטיק קטנים עד 200 אורחים מרשימים ויוקרתיים.

ההחלטה של אירועים כגון אירוע בר מצווה היא לרוב להזמין גם חברים טובים מהכיתה מלבד אורחי המשפחה. זו הסיבה שיש למצוא מקום לאירוע בר מצווה, אשר ישרת את חוגג השמחה ואת משפחתו.
ישנם אולמות אירועים, המתחלקים לשני אולמות אירועים, כאשר ניתן יהיה לחלק את האולם לאירועים לשניים, כך שחתן בר המצווה יחגוג עם בני כיתתו באולם האחד והמבוגרים ייהנו בחברת בני גילם עם אירוח שף עשיר וכשר בחלל השני.

כך ניתן לשלב וליצור סינרגיה מושלמת עבורכם. חתן בר המצווה יגיע מדי פעם גם להצטלם, לשאת ברכה למשפחתו הקרובה, כך שהאינטראקציה ייחודית עם כולם. 

 

יש לקחת בחשבון את המיקום שיהיה נוח ונגיש לכולם, כמו למשל במרכז הארץ (במידה וכמובן האורחים שלכם באירוע מגיעים מאיזור זה). הבחירה של מקום לאירוע בר מצווה, תהיה מן הסתם בתל אביב שהיא עיר מרכזית באזור המרכז.

יש לשים לב, כי הצוות של אולם אירועים מקנה יחס אישי, במיוחד כאשר מדובר על אירוע בר מצווה בסגנון בוטיק כאשר האולם מכיל עד כ 200 אורחים. יש לשים דגש על חנייה חופשית ושתהיה קרובה לאולם, מה שיקל על האורחים שלכם להגיע רגועים לאירוע בר המצווה שאתם חוגגים.

 

 

הגיעו לאירוע באולם האירועים שבחרתם כדי שתתרשמו בצורה טובה יותר

 

כאשר בעלי אולמות בארץ בכלל ואולמות אירועים במרכז בפרט מעוניינים לסגור אירוע, הם יבטיחו לכם הרים וגבעות. הבעיה היא הלכה למעשה ביום האירוע עצמו, שלא תהיינה טעויות, אי הבנות למיניהם, כאשר ציפיתם למשהו אחד שהבטיחו לכם וקיבלתם משהו אחר..

הדרך הטובה ביותר, לאחר שהתרשמתם מהמקום, בקשו להגיע לאירוע בזמן אמת. כך תקבלו תמונה ברורה יותר.

כך תלמדו כיצד מתנהל אירוע פרטי או אירוע משפחתי. אם ניתן אפילו להגיע לאירוע בר מצווה – עדיף. הדבר יקנה לכם את התמונה הברורה ביותר.

תוכלו ללמוד כיצד פועל הצוות, הניקיון והעיצוב של האולם לבר מצווה או אולם בריתות. כמו כן כיצד האוכל מוגש, המשקאות ועוד…

לגבי הספקים, תוכלו לבקש המלצות מבעל האולם, אך מוטב גם שתבררו בעצמכם. זו הסיבה שיש לתכנן אירוע בר מצווה כמה חודשים מראש, כך שהאירוע בסופו של דבר יהיה מוצלח וינוהל על הצד הטוב ביותר.

 

 

שתפו את חתן בר המצווה ושימו לב לרצונותיו

 

אמנם אתם ההורים משלמים על  מקום לאירוע בר מצווה, אבל בגלל שמדובר באירוע של הבן שהגיע למצוות, שתפו גם אותו. אולי הוא מעוניין בכמה דברים שחשובים לו באירוע? קחו אותו לראות מקום לאירוע בר מצווה שיראה ויחליט וכך תהיו בטוחים כי הכול מתנהל נכון ולפי הסדר הטוב ביותר וללא וויכוחים מיותרים.כאשר כבר מצאתם מקום לאירוע בר מצווה, הגיעו לטעימות ועמדו על טיב המקום. שימו לב מה בעל האולם מציע לכם. שימו לב שהאולם יהיה מעוצב וישדר יוקרה ואירוע בעל אווירה אינטימית של אירוע בוטיק. השקיעו יותר במנות שתוגשנה לאורחים, בעיצוב, במשקאות ובשאר הספקים השייכים לאירוע זה או אירוע חברה.

 

 

אולם קסום לאירוע בר מצווה בתל אביב ליד הים

 

גם הנוף והאווירה חשובים, מלבד מקום לאירוע לבר מצווה. אם אתם חוגגים אירוע בר מצווה באביב או בקיץ, אחד מאולמות האירועים הבולטים בתל אביב הוא מנדרין אירועים, הממוקם בחוף הצוק, ליד מלון מנדרין. 

המתחם מכיל שני אולמות כשרים מכשרות רבנות עד מהדרין (מהדרין בית יוסף או מחפוד, כלומר מנות שהן גלאט כשר), מה שיתאים לכל המוזמנים שלכם

כמו כן האולם מתאים עצמו לאופי האירוע בו ניתן להזמין אולם לכמות מוזמנים של 30-200 אורחים. ניתן לשלב בחלל האחד את אורחי המשפחה ובחלל השני את חברי השכבה, כך שבעצם תוכלו ליהנות מ 2 אירועים משולבים וללא הפרעה ורעשים.

החניה חינם ובשפע, השירות מסור ותפריטי השף בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

בר הקוקטייל, בר הקפה ותפריט הקינוחים של האולם עשירים ומגוונים, מה שילווה אתכם באירוע מוצלח מתחילתו ועד סופו.

שיהיה לכם אירוע בר מצווה מהנה ! מזל טוב !

 

לגלריית האירועים של אולם הבוטיק 'מנדרין אירועים' לחץ כאן.

  

Comments

  • יעל בוקשפן

    שלום מתענינים לגבי בת מצווה ב31.12. תודה

    • lior

      שלום יעל, אם האירוע רלוונטי את מוזמנת ליצור עמנו קשר במספר 052-4627707 ונשמח לשלוח לך הצעת מחיר בהתאם לבקשותייך. המשך יום נעים :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נציג זמין כרגע