מנדרין אירועים
אירועיםמקומות \ אולמות אירועים בשרון

מקומות \ אולמות אירועים בשרון

מזג האוויר הנוח בישראל גרם לכך שרבים המתכננים אירועים משפחתיים יעדיפו לבחור אירוע באולם אירועים. ישנם מאות אולמות אירועים אך גם הנוף קובע ולכן בגלל הקרבה למרכז רבים מחפשים אולמות אירועים בשרון. יש גם אולמות אירועים כאשר בעליהם מספקים שירותים שונים שישתלמו ויחסכו הרבה חיפושים וזמן מצד בעלי האירוע כגון: שירותי קייטרינג, שירותי בר משקאות, מעצבי אולמות אירועים, מעצבי חופות, צלם סטילס ווידיאו, אטרקציות שונות, הזמנות לאירוע ועוד… אנשים בישראל מאוד מחוברים לטבע, וישנם אולמות אירועים המצעים אולם מטופח ואקזוטי שיעניק לכל האירוע אווירה קסומה ומיוחדת.  כאשר אתם אולם אירועים בשרון הדבר הראשון שעליכם לשים לב הוא  אם לבעל אולם האירועים יש רישיון חוקי, מה שימנע מכם עוגמת נפש מיותרת ביום האירוע.

היתרון בבחירת אולמות אירועים בשרון הוא שניתן לגרום לכך שהכניסה של בעלי האירוע תהיה מרשימה כאשר מגוון אטרקציות מיוחדות הנערכות תחת כיפת השמיים. עוד יתרון בולט בבחירת אולם אירועים באזור השרון הוא שאם המוזמנים שלכם מגיעים מאזור המרכז או אזור הצפון ואפילו מאזור הדרום, אזור השרון עדיין מהווה אזור מרכזי שיכול להתאים לאזורים שמהם מגיעים האורחים שלכם.  בדקו אם בעל אולם האירועים מחזיקים בגנראטורים במקרה וחלילה תהיה הפסקת חשמל מה שיכול להעיב על האירוע שלכם וחבל. 

 

האם לבעלי אולמות האירועים בשרון ישנם שירותי קייטרינג?

זוהי נקודה חשובה שיש לתת עליה את הדעת היות והדבר הכי בולט וחשוב בכל אירוע הינו המזון שיוגש בו, קבלת הפנים, בר המשקאות, בר מתוקים ועוד…  כאשר מתחילים בחיפוש אחר אולמות אירועים בשרון, תוכלו לקבל המלצות, לקבל ראשם מאירועים שאתם הייתם בהם ומצאו חן בעינכם או למצוא מידע באינטרנט לגבי אולמות האירועים באזור זה. יש לציין, כי לא מספיק לראות תמונת כי אם יש לגשת לאולמות אירועים שמצאו חן בעיניכם ולראות במו עיניכם את המקום. שימו לב, כי אולם האירועים מתוחזק היטב ויש בו פינות ישיבה נוחות למי שמעוניין לקחת אתנחתא, כיצד נראה מיקום החופה, אזור קבלת הפנים והצוות של בעל אולם האירועים. 

שימו לב, כאשר אתם בסיור אחר אולמות אירועים בשרון אם בעלי אולמות האירועים מבוטחים מנזקים שעשויים להיגרם לאורחים שלכם. כמו כן, דבר חשוב לא פחות הינן תעודות הכשרות. יש לבדוק אם במטבח או מול חברות הקייטרינג שבעל אולם האירועים עובד מולן מחזיקות בתעודות כשרות. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהאורחים רובם שומרי כשרות בין אם הם דתיים, מסורתיים או חילוניים.  נושא האבטחה חשוב לא פחות במיוחד כאשר מדובר במקום פתוח כמו אולם אירועים. שימו לב, אם האבטחה היא תקנית, כך שגם אתם וגם המוזמנים שלכם יכולים להיות שקטים. 

 

טיפים לבחירה נכונה של אולמות אירועים בשרון

היום, ישנם אתרים ייעודיים לאירועים, כך שתוכלו על סמך תגובות של מי שחגג אירוע באחד מכל אולמות אירועים בשרון להבין אם מדובר באולם אירועים איכותי. בדקו את מחיר המנות באולם אירועים ובקשו להגיע לטעימות וזאת לאחר שכל הפרמטרים האחרים נראו לכם. בדקו גם את המטבח ואיכות חומרי הגלם, גם שנות ניסיון של השף וצוות המטבח חשובים לא פחות. בגלל התחרות הרבה בין אולמות האירועים בארץ ובמיוחד באזור השרון, כולם נלחמים  על לקוחות וזה דווקא יכול לבוא לטובתכם, היות ותוכלו להשיג דיל טוב של אירוע כאשר בעל אולם האירועים מציע לכם עוד שירותים שלא ידרשו מכם תשלום נוסף כמו למשל: אטרקציות, צלם על חשבון אולם האירועים, עיצוב חופה וכדומה.

מומלץ שאת המשא ומתן עם בעל אולם האירועים תעשו עם מישהו שיש לו ניסיון בתחום, דבר שיועיל לכם גם בבחירת אולמות אירועים בשרון. בדקו אם המקום נראה בטיחותי, אם הרצפה יציבה, גלאי עשן בתוקף וציוד לכיבוי אש וכן רישיונות בתוקף של אולם האירועים.  אם בעל אולם האירועים מציע לכם ספקים כגון תקליטן, מעצב אולם אירועים על פי הקונספט הרצוי לכם, ככדאי שתבחנו אותם אך במקביל תוכלו לחפש גם ספקים משלכם, להשוות בניהם ולהחליט באופן מושכל  אילו מבין נותני השירותים עשויים להתאים לכם הן מבחינת הסגנון, השירות והמחיר. מבחינת התשלומים לאחר שסיכמתם מחיר, בדקו כמה תשלומים יסכים לתת לכם בעל אולם האירועים מה שיקל עליכם בהוצאה הכי גדולה של האירוע. בררו אם תצטרכו לשלם מקדמה או להפקיד שיק פיקדון לטובת בעל אולם האירועים ומה הסכום.

 

בדיקת נגישות נוחה באולמות אירועים בשרון

אנשים המגיעים לאירוע המתקיים בן אירועים בשרון, מגיעים לבושים יפה, נשים מגיעות עם עקבים גבוהים ולכן חשובים שני דברים: חנייה נוחה במקום שיהיה קרוב אל אולם האירועים, אנשי אבטחה בחנייה אשר יכוונו את הרכבים לחנייה המתאימה, כל שהאורחים לא יתלוננו לגבי חוסר הנגישות למקום. דאגו לכך שמי שאינו מכיר את אזור השרון, ורוב האירועים המתקיימים במתחם של אולמות אירועים בשרון נמצאים במושבים או קיבוצים כך שיהיה קשה לאתר את המקום. לכן יש להוסיף בהזמנה מפה מדויקת של המקום מה שיקל על האורחים שלכם להגיעה בקלות.

על מנת שלא תפסידו כסף רב, דאגו לאישורי הגיעה, כך שהמנות שלכם לא יזרקו לחינם היות וכל מנה עולה לא מעט כסף. יש לבדוק אפשרות הפוכה של מנות רזרביות ומקומות ישיבה רזרביים במידה ויגיעו אליכם יותר אורחים מהמצופה. גם כאשר מדובר על אולמות אירועים בשרון ניתן למצוא אולמות אירועים גדולים מאוד המיועדים לאירוע של מעל 700 איש או כאלה שהם אינטימיים יותר לאירועי בוטיק המכילים 300 או 400 מקומות. בכדי לא להפסיד כסף רב יש להתאים את גודל אולם האירועים לכמות האורחים שאתם מתכוונים להזמין. ישנם אולמות אירועים, אשר מקלים על האורחים שמעוניינים לתת מתנה לזוג הנישא  או לבעלי האירוע ולכן קיים שירות חיצוני הנקרא EASY2GIVE , שירות זה הינו יעיל ונגיש למי שמעוניין לשלם בכרטיס האשראי במקום לרשום שיק. לאלה המעוניינים לתת מתנה כמו סכום גבוהה לבעלי האירוע יכולים לבצע סליקה בתשלומים.

 

אולמות אירועים יוקרתיים באזור השרון

ישנם אולמותאירועים בשרון שהם יוקרתיים האזורים הם: הרצלייה, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, עמק חפר וישובים בשרון. ישנה חשיבות רבה למיקום אולם האירועים כאשר האורחים גרים באזור תל אביב רבתי, מדובר על נסיעה של כחצי שעה ואם ישנם אנשים המוזמנים לאירוע אשר גרים מעט רחוק יותר, מומלץ לארגן להם הסעה כך שאף אחד לא יצטרך לנהוג בלילה לאחר שתיית אלכוהול כאשר הם כבר עייפים כך או כך, מאירוע הנערך כמה שעות. אירועים באולמות אירועים נערכים לרוב בתקופת האביב כאשר מזג האוויר הינו חם ויציב ועד סוף הקיץ לפני לרדת הגשמים, כך שאולמות אירועים מתאימים רק לאירועים בקיץ.

למרות הטרנד של אירועים בטבע, הרבה יותר משתלם לערוך אירוע במתחמים כמו אולמות אירועים בשרון הן מבחינת העלות, מבחינת הארגון של האירוע והגישה. לפי  שתסגרו על אולם אירועים בשרון או אם כבר מצא חן בעיניכם אולם אירועים מסוים בשרון, תמיד כדאי להגיעה לאירוע באולם עצמו בזמן אמת, כך שתתרשמו היטב הן מהשירות, הן מהמקום, הן מהעיצוב והאווירה וכל הפרמטרים החשובים בבחירת אולם אירועים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נציג זמין כרגע