מנדרין אירועים
אירועיםאולמות אירועים במרכז

אולמות אירועים במרכז

ם מתכננים חתונה או אירוע קרוב, ישנם לא מעט אולמות אירועים אשר מתאימים גם לאירועים משפחתיים, לאירועים פרטיים או אירועים עסקיים. ניתן למצוא אולמות בסגנון מודרני, יוקרתי או כאלה שהם בסגנון אינטימי וכפרי יותר. השאלה נשאלת, הינה כיצד ניתן לבחור אולמות אירועים ולכן, במאמר זה אתן כמה טיפים שיסייעו לכם לבחור נכון את אולם האירועים אשר יתאים לכם, הן מבחינת הסגנון, הן מבחינת הגודל, והן מבחינת המיקום. יש להתייחס למספר המוזמנים על מנת להתאים אולם שלא יהיה בו צפוף מדדי מצד אחד או גדול מדדי ומנוכר מצד שני. יש לתכנן גם ולהתאים את הגישה לאולם. מומלץ לשלוח לאורכים שלכם מפת הגעה אשר תקל אליהם את הדרך. עליכם לדעת, כי לא משנה באיזה סוג של אירוע מדובר, היות והאורחים שלכם לבטח לא יהיו מעוניינים לבלות את הערב שלהם בחיפוש אחר אולם האירועים שבו מתוכנן להתקיים האירוע שלכם.

ענף האירועים בישראל הינו אחד מהענפים המשגשגים. ניתן למצוא אולמות אירועים למכביר מדן ועד אילת, אך על מנת לא להתבלבל יש להתמקד במיקום המועדף לכם. היתרון בבחירת אולם אירועים הינו בכך שלא משנה באיזו עונה של השנה אתם מתכננים אירוע, גם בחורף וגם בקיץ ניתן לערוך אירוע משפחתי, עסקי או פרטי. גם מי שמחפש אולמות אירועים, תוכלו ליהנות משתי העולמות היות והיום ניתן למצוא אולם אירועים שיש בו גם גן קטן. גם בקיץ אולמות האירועים ממוזגים כך שלמרות שאם יש לכם הרבה מוזמנים לא יהיה חם וצפוף. מומלץ להתחיל את כל תכנון החתונה או כל אירוע אחר לפחות שמונה חודשים לפני, כך שתוכלו בנחת למצוא את האולם שחלמתם עליו וכזה שיתאים לכם כמו כפפה ליד.

קריטריונים למציאת אולם אירועים

ישנם חמישה קריטריונים למציאת אולמות אירועים . למעשה, מדובר על חמשת "מ":

מראה

מטבח

מיקום

מחיר

מימדים 

חמשת הדברים הללו הם אלה המהווים את יסודות הבחירה באולם האירועים. בסופו של דבר גם מדובר על טעם וריח וכן, על אבזור, פינוקים, גסטרונומיה שהיא אחד מאבני היסוד בבחירת אולם אירועים, היות והאורחים יזכירו הרבה את נושא האוכל שהוגש באירוע, המשקאות והשירות.  כדאי שאם כבר בחרתם באולם שבאמת נראה לכם לאחר שכבר ארכתם סיור בכמה אולמות אירועים , תבחנו את הצעתו של בעל אולם האירועים כגון: אם הוא מציע לכם עיצוב האולם על חשבונו, תאורה, אולי צלם או בר ללא תוספת תשלום נוסף מצידכם. 

לפעמים קורה, שכבר אתם מתכננים איזה שהוא אירוע משפחתי חשוב, אתם גם מוזמנים באותה התקופה לאולם אירועים שבמקרה מאוד מצא חן בעיניכם האולם, ההתנהלות שבו, האוכל , האווירה וכל מה שמסביב, מה שגורם לכם לחשוב ולסגור דווקא על אולם אירועים זה. זו עשויה להיות האינדיקציה הטובה ביותר לבחירה מושכלת של אולם האירועים. דרך נוספת היא שכאשר בעל האולם מזמין אתכם לאירוע כך שתוכלו לראות בזמן אמת כיצד האירוע מתנהל ואז להחליט לגבי סגירת האולם. 

אולמות אירועים בסגנון בוטיק

היום גם בשל הייחודיות של אירוע אינטימי שיכול להיות הרבה יותר מושקע מאשר אירועים משפחתי המוני, רבים מחפשים אולמות אירועים המתאימים לעד 300 מוזמים או מעט יותר. ישנם סגנונות רבים של אולמות אירועים מסוג זה ואפילו ישנם בתי מלון הארץ המצעים לבעלי אירועים אולם מושלם, גסטרונומיה איכותית, שירות מעולה עם מודעות גבוהה כנהוג בבתי מלון ונוף נפלא כגון קרבה לים. גם אפשרות זו יכולה לבוא בחשבון. תוכלו אפילו  לבחור יום מיוחד בשבוע, אפילו נאמר יום שישי בצהרים שזה היום הכי מתאים לחתונות אינטימיות מיוחדות. יש לציין שבימים שהם לא רביעי או חמישי בשבוע, המחיר יהיה אף זול יותר, ומבחינת המוזמנים זה עשוי להיות היום הכי נוח להגיע לאירוע שלכם. 

מומלץ להתייחס לעיצוב ולאווירה, כאשר אתם מתכננים אירוע ומחפשים בקדחתנות אולמות אירועים. כל אולם אירועים מעוצב באופן שונה, ישנם אולמות אירועים שהם מאוד אינטימיים ומיוחדים וישנם אולמות אירועים יוקרתיים ונוצצים. עליכם לבחור את הסגנון שהכי מדבר אליכם מבחינת האירוע. יש לשים לב, גם להפקת האירוע שהיא כלל וכלל אינה משימה פשוטה במיוחד כאשר מדובר באירועים רבי משתתפים. מומלץ לבדוק מה מציע לכם בעל אולם האירועים תחת אילו שירותים כגון: שירותי קייטרינג, קבלת פנים מסוגננת, תקליטן, בר אקטיבי וכו'…  אם את מתקשים לדוגמא בבחירת נותני שירותים כגון: צלם, מעצבי אולמות אירועים וכדומה, תוכלו להתייעץ עם בעל האולם שהוא מקושר היטב עם נותני שירות איכותיים, כאשר אתם קובעים עם נותן השירות ורואים את עבודותיו אם מדובר למשל בצלם, תוכלו להתרשם מעבודותיו ואלבומי צילומים שהוא צילם, מהוידיאו או אם מדובר בחברת קייטרינג תוכלו להגיעה לחברה עצמה להתרשם מהמקום ולתאום מהמאכלים ותפריטים שהוא יציע לכם.

ערכו השוואות מחירים בין אולמות אירועים

זו עובדה ידועה, שההוצאה הכי גדולה באירוע היא האולם.  הוצאות על אירועים משפחתיים עשויות להגיע למאות אלפי שקלים, אבל תוכלו ואפילו מומלץ לערוך סקר שוק והשוואה בין כמה אופציות אשר באמצעות השוואה זו, תוכלו ביתר קלות למצוא את המקום הנכון והמתאים לכם ביותר. בדקו מה העלות הכוללת וקחו בחשבון כי עונות השנה מהוות נדבך חשוב במחיר של אולמות אירועים. למשל, בעונת הקיץ מחיריהם של אולמות האירועים יהיה גבוהה בהרבה מאשר אירוע משפחתי אשר יערך בעונת החורף. גם ימות השבוע מהווים קריטריון מרכזי למחיר של כל אולם אירועים, מדובר על היצע וביקוש כאשר ימי חמישי ורביעי בשבוע הם הימים המבוקשים ביותר. 

גם מבחינת המשקאות החריפים אשר יוגשו באולם האירועים, יש לברר היטב היות והמשקאות האלכוהוליים, הם אלה שמשמחים את האורחים. אם בעל האולם מציע לכם עסקה הכוללת גם בר משקאות אלכוהוליים, בררו איזה סוג משקאות מדובר, אם האלכוהול הוא תוצרת הארץ או תוצרת חוץ. אם אתם מעוניינים בגימיק אמיתי שיגרום לאירוע שלכם להיות בלתי נשכח, אולי מוטב שתזמינו בר אקטיבי חיצוני אשר יהווה את "מסמר הערב" של האירוע שלכם. ישנם אולמות אירועים אשר מציעים גם אטרקציות שונות וכדאי אולי שתבררו מראש אם באטרקציות אלה קיים גם בר אקטיבי.  ישנם כאלה בעלי אולמות אשר מצעים פירוטכניקה, מסכי לד גדולים ועוד אטרקציות שונות אשר תוכלו לבחור מתוכן איזו מהן תהיה לכם המתאימה ביותר. 

האם בעל אולם האירועים שבחרתם בו מציע לכם שדרוגים ועוד הטבות ?

אנו מכירים את העובדה שהפרטים הקטנים עושים את ההבדל הגדול. ישנם אולמות אירועים אשר מצעים ללקוחותיהם מגוון רב של שדרוגים שכדאי לקחת אותם בחשבון כגון: עיצוב שולחן בסגנונות מרהיבים, חדר מנוחה לבעלי האירוע, עיצוב הזמנות, תפאורה משתנה ועוד… בדקו עם בעל האולם אם הוא יכול לפרוס לכם תשלומים ובחנו אם מדובר על אולם שיש בו צוות מקצועי, אירוע בהתאמה אישית, מקום יוקרתי כך שעל סמך כל הנתונים הללו יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את האולם אשר בו תחגגו את האירוע המרגש שלכם. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נציג זמין כרגע